Belediyenin veterineri de kortizonlu damla alın dedi aldım damlattım gözündeki sarı iltihap gitti hemen. Belediye veterineri de barınağa alamıyorum diğer kedilere bulaştırıyor dedi.

Bulunduğum ilçede yetersiz maalesef.