• 26-08-2022, 23:49:36
    #19
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle ensede boyunda kaş üstü kolda el üstünde falan açık dövmeli adam gelince direkt eliyorum mülakatta, görüşme 5 dk bile sürmüyor. Umarım kendi işinizin sahibinizdir. Tamamen sizin tercihiniz zevkiniz ama bütün IK cılar bunları görünce adam eliyor çünkü psikolojik rahatsızlık belirtisi.
    Desene ik'cılar beni görünce mülakata bile almazlarmış 😂 iki kol full ) şakası bir yana ben rahatım, ama genç arkadaşlar iş başvurularına gideceklerse görünmeyen yerlerine yaptırmaları daha doğru olur, daha az sıkıntı yaşarlar.
  • 26-08-2022, 23:50:36
    #20
    Koyu bir fenerbahçeli olarak modeli çok beğendim. Enseye çok yakışır tavsiye ederim dövmesi olmayanların yorumlarını dikkate alma yaptırmak istiyorsan yaptır. 1 bebek babası olarak 6 ad dövmem var. Boynumda kollarımda ensemde kimin ne dediğini umursama kendine yakıştırıyorsan bir ömür taşımaya gözün yiyorsa yaptır gitsin. Ayrıca 300-500 ucuza kaçma imkan yoksa bekle kaliteli yere yaptır tek ğişmanlığın o olur
  • 27-08-2022, 01:43:49
    #21
    Bende yaptırdım fotoğrafı koyma amacım fotoğraftaki dövmeyi aynı kalitede tenine işleyebilecek kaliteli bi dövmeci bulman binlerce dövmeci var kullandığı boya ustalığı heleki fiyattan hiç kaçma derim
  • 27-08-2022, 02:13:49
    #22
    İlerde pişman olacaksınız, yaptırmayın, illa yaptıracaksanız, küçük bir tane yaptırın, web sitem var günde 100'lerce dövmemi nasıl silerim mesajı geliyor.
  • 27-08-2022, 08:25:07
    #23
    Hocam inşallah dediğin için bilgilendirmek istedim, Hz. Ebû Hüreyre (radıyallâhu anh) anlatıyor: "Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) şöyle buyurdular: "İğreti saç takana da, taktırana da, bedene dövme yapana da, yaptırana da Allah lânet etsin!" [Buhârî, Libas 86, Tıbb 36; Müslim, Libas 119, (2124); Nesâî, Zinet 25, (8, 148)].
  • 27-08-2022, 10:00:17
    #24
    Chey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim eğer istersen sana bir tavsiye vereblirim bu dövmeyi al ve telefon veya bilgisayar ekran fotoğrafı yap ve biraz bekle 1 ay kadar eğer bu görselden sıkılmazsan yap derim sıkılırsan yapma derim en azından pişman olmazsın. Saygılar
    Elraen?
  • 27-08-2022, 11:36:35
    #25
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartaldaşıma selam olsun Varsın çizim çok güzel olmasın, seviyorum ben onu (:


    Senin modelin farklı versiyonunu göğsüme yaptırmayı düşünüyorum ( :
    1. dövme ceza evi işine benziyor.
  • 27-08-2022, 12:10:34
    #26
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. dövme ceza evi işine benziyor.
    Terso dönemlerimin birinde bir festivalde sokak dövmecisine yaptırmıştım. Derler ya ne kadar ekmek o kadar köfte 😂 80TL'ye anca onu yaptırabilirim o zaman (: çizim güzel değil ama yinede seviyorum, pişman değilim yaptırdığıma
  • 27-08-2022, 21:36:23
    #27
    Bana sorarsanız hiç yaptırmayın yaptıranların çoğu pişman
    Buyrun okuyun