Koyu bir fenerbahçeli olarak modeli çok beğendim. Enseye çok yakışır tavsiye ederim dövmesi olmayanların yorumlarını dikkate alma yaptırmak istiyorsan yaptır. 1 bebek babası olarak 6 ad dövmem var. Boynumda kollarımda ensemde kimin ne dediğini umursama kendine yakıştırıyorsan bir ömür taşımaya gözün yiyorsa yaptır gitsin. Ayrıca 300-500 ucuza kaçma imkan yoksa bekle kaliteli yere yaptır tek ğişmanlığın o olur