cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. dövme ceza evi işine benziyor.
Terso dönemlerimin birinde bir festivalde sokak dövmecisine yaptırmıştım. Derler ya ne kadar ekmek o kadar köfte 😂 80TL'ye anca onu yaptırabilirim o zaman (: çizim güzel değil ama yinede seviyorum, pişman değilim yaptırdığıma