R10'Da kimse bir birini rakip olarak görmüyor
38
●2.298
- 26-08-2022, 11:05:57Forumda elimden geldiğince Grafik Tasarım yarışmalarına katılıyorum.
@Mrslan; @GrafiGaraj; @mesutsteel; 3 arkadaşların çalışmaları var mı önce onlara bakıyorum. Bir kaç kişi daha var nick nameleri aklıma gelmedi.
Onların tasarımlarından daha iyisini yapmak için çaba gösteriyorum adamlar benim için güzel rakipler. Bazende herifler öyle güzel çalışma yapıyor ki üzerine daha bir şey yapasım gelmiyor, hevesimi kaçırıyorlar
:P (Herifler derken argo olsun diye değil bir dost kelamı olarak söyledim, saygısızlık olarak algılarsanız şimdiden özür dilerim.)
- 26-08-2022, 11:14:06Üyeliği durdurulduçok yanlış bir gözlem olmuş.
bir site açın biraz da mantıklı olsun. sitem nasıl olmuş diye konu açın görün ondan sonra trafikteki düşüşü. hemen tüm keywordlerinizi çıkarıp sitenizdeki mantıklı gördükleri tüm yapıyı araklıyorlar.
mesela yazar çalıştırın projenizde. birkaç ay sonra kendi projesini açar sizin öğrettiklerinizle kendisi size rakip olur aynı kategoride.
bir program çıkarın ertesi gün benzerleri için konu görürsünüz.
bu böyle uzar gider. burası ticareti gerçekten bilen insanlardan ziyade çoluk çocuğun eline kalır oldu. eskiden böyle değildi. gözleminizi ultra yanlış buldum o yüzden yanıt eklemek istedim. burada caddeleri dükkanları göremediğiniz için öyle geliyor. yoksa ne yan yana smm paneller, niş bloglar, program ve ajans temalı siteler var bir bilseniz. - 26-08-2022, 15:34:50Yahudiler ekonomik olarak çok başarılılar. Temel sebeplerden biri birbirlerini desteklemeleri. Aklı olan herkes çevresini de geliştirir. 1 dükkan olan yere kimse gitmez ama 100 dükkan varsa herkes gelir. Bugün komşundan yarın senden alır.Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle