Forumda elimden geldiğince Grafik Tasarım yarışmalarına katılıyorum.
@Mrslan;
@GrafiGaraj;
@mesutsteel; 3 arkadaşların çalışmaları var mı önce onlara bakıyorum. Bir kaç kişi daha var nick nameleri aklıma gelmedi.
Onların tasarımlarından daha iyisini yapmak için çaba gösteriyorum adamlar benim için güzel rakipler. Bazende herifler öyle güzel çalışma yapıyor ki üzerine daha bir şey yapasım gelmiyor, hevesimi kaçırıyorlar

:P (Herifler derken argo olsun diye değil bir dost kelamı olarak söyledim, saygısızlık olarak algılarsanız şimdiden özür dilerim.)