• 25-08-2022, 02:14:55
    #1
    Uzun zamandır r10 ve r10 dışı fb-ins reklamcılığıyla uğraşırım.Bir çok aracı ve normal kargocularla çalıştım.Kendime veya başkalarına reklam çıktım.Daha sonra r10da reklam hizmetini durdurdum.Eğitim verdiklerim de oldu ama en sonunda bıraktım.Çünkü sürekli nerden hesap alabiliriz tarzı sorular aldığımdan en sonunda bununla ilgili site açarak tek site üzeri gitmeyi uygun buldum.Gerçi yurtdışı sitelerde de satışlar yapıyorum orası ayrı ama sonuç olarak belirtiğim sitedeki müşterilerimin %60-65lik kısmını r10.net üyeleri oluşturmaktadır.Henüz site 1 senelik falan.Az önce farkettim ki 600 üye üzerine çıkmış.O yüzden başta r10 yönetimi @Coşkun Çetin; ve yönetim ekibine daha sonra üyelerime bir teşekkürü borç bildim.
    Teşekkürler.


  • 25-08-2022, 02:25:45
    #2
    Tebrikler hocam, başarılarınızın devamını diliyorum.
  • 25-08-2022, 02:27:00
    #3
    vimevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam, başarılarınızın devamını diliyorum.
    Çok teşekkür ederim.
  • 25-08-2022, 02:27:08
    #4
    Tebrikler
  • 25-08-2022, 02:28:10
    #5
    Tebrik ederim Facebook tarafında çok uzun zamandır emek harcayan birisin (iyi sabır var valla ) umarım daha iyi yerlere gelirsin.
  • 25-08-2022, 02:32:27
    #6
    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler
    Çok teşekkür ederim.

    UCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim Facebook tarafında çok uzun zamandır emek harcayan birisin (iyi sabır var valla ) umarım daha iyi yerlere gelirsin.
    2009dan beri facenin içindeyim hocam ömrümden ömür aldı 32 yaşa geldik=) .Emek olmadan ekmek olmuyor malesef.Bildiklerimden çok bilmediklerim vardır belki de daha.Kademe kademe ilerliyorum.
    Yorum için ayrıca çok teşekkür ederim.
  • 25-08-2022, 02:34:14
    #7
    Tebrikler başarılarınızın devamını dileriz
  • 25-08-2022, 02:36:33
    #8
    Başarılar hocam
  • 25-08-2022, 02:36:56
    #9
    NARGETON DİJİTAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler başarılarınızın devamınızı dileriz
    Çok teşekkür ederim hocam.Bu arada google ads ile uğraşıyorsunuz herhalde çerezli vs gmail lazım olursa yardımcı olurum.Hazır reklamımızı da yapalım bari .
    Şaka bir tarafa sizlerin de hayırlı işleri olsun hocam.Tekrar teşekkürler.