Uzun zamandır r10 ve r10 dışı fb-ins reklamcılığıyla uğraşırım.Bir çok aracı ve normal kargocularla çalıştım.Kendime veya başkalarına reklam çıktım.Daha sonra r10da reklam hizmetini durdurdum.Eğitim verdiklerim de oldu ama en sonunda bıraktım.Çünkü sürekli nerden hesap alabiliriz tarzı sorular aldığımdan en sonunda bununla ilgili site açarak tek site üzeri gitmeyi uygun buldum.Gerçi yurtdışı sitelerde de satışlar yapıyorum orası ayrı ama sonuç olarak belirtiğim sitedeki müşterilerimin %60-65lik kısmını r10.net üyeleri oluşturmaktadır.Henüz site 1 senelik falan.Az önce farkettim ki 600 üye üzerine çıkmış.O yüzden başta r10 yönetimi @Coşkun Çetin; ve yönetim ekibine daha sonra üyelerime bir teşekkürü borç bildim.
Teşekkürler.