Çok teşekkür ederim.
Tebrik ederim Facebook tarafında çok uzun zamandır emek harcayan birisin (iyi sabır var valla

) umarım daha iyi yerlere gelirsin.
2009dan beri facenin içindeyim hocam ömrümden ömür aldı 32 yaşa geldik=) .Emek olmadan ekmek olmuyor malesef.Bildiklerimden çok bilmediklerim vardır belki de daha.Kademe kademe ilerliyorum.
Yorum için ayrıca çok teşekkür ederim.