Kurtlar Vadisi'ni izleyenlere sorum var?
45
●1.938
- 24-08-2022, 00:48:32bende tereddütle bi izleyeyim dedim şuan pusunun 160. bölümündeyim izlemeseydim çok şey kaçırırdım
- 24-08-2022, 01:38:52hiçbişey,herkese göre degildir.yani begenmemiş,sevmemiş olabilirsiniz.ama ortada öyle bi dizi var ki,yayınlandıgı saatte bütün ülke işi gücü bırakıp evlerinde,kahvehanelerde çıtını çıkartmadan tv başına geçip o diziyi izlerdi.hangi dizi tüm ülkeyi tv karşısına bunun gibi hapsedebildi?böylesine bi başarıyı yakalamak imkansıza yakındır.böylesine bi dizinin 5 kuruş etmez bi dizi oldugunu,izleyenlerin zevksiz oldugunu filan söylemekte resmen komedidir...
- 24-08-2022, 01:52:47Sonrakilerde ilk 100 120 bölüm mükemmel. Yani İskender Büyük sahneleri, İhtiyarlar heyeti falan pusunun ilk 100 bölümü de iyi.pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ali Askeri'ye operasyon yapıp kaldırmaları aklıma geldi. Pusunun ilk bölümleride cidden çok iyi.

