pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk 97nin hatrına sonrasını dahi izliyorsun
Sonrakilerde ilk 100 120 bölüm mükemmel. Yani İskender Büyük sahneleri, İhtiyarlar heyeti falan pusunun ilk 100 bölümü de iyi.
Ali Askeri'ye operasyon yapıp kaldırmaları aklıma geldi. Pusunun ilk bölümleride cidden çok iyi.