hiçbişey,herkese göre degildir.yani begenmemiş,sevmemiş olabilirsiniz.ama ortada öyle bi dizi var ki,yayınlandıgı saatte bütün ülke işi gücü bırakıp evlerinde,kahvehanelerde çıtını çıkartmadan tv başına geçip o diziyi izlerdi.hangi dizi tüm ülkeyi tv karşısına bunun gibi hapsedebildi?böylesine bi başarıyı yakalamak imkansıza yakındır.böylesine bi dizinin 5 kuruş etmez bi dizi oldugunu,izleyenlerin zevksiz oldugunu filan söylemekte resmen komedidir...