Bu bugdan çıkmamak daha güzel çalışıp kazanıp yatırım yapıp 10 sene sonra bunların ekmeğini yemek çok güzel olucaktır.
Elbette ama sosyalleşmeden uzaklaşmamakda lazım agalarla 101 akar
O bug değil bilinçleniyorsun. Hayatındaki önem sırasında iş bunların üstünde geliyor, gelmeli de. Bu nedenle işe odaklanıyorsun. İşi geliştirme süreci olarak bak devam et bence.
Selamlar, görüşleriniz için teşekkür ediyorum farklı düşünmüyoruz ama sadece bu şekilde de yürümüyor yani tahminen bir sonraki aşama işlere de odaklanamamak olacak, insan sosyal bir varlıktır dengelemek lazım diye düşünmeye başladım yavaş yavaş
10 sene sonra Allah göstermesin ama adamın yaşayacağı ne malum

Bu hepimiz için geçerli. Yarının garantisi yok. Bende işlerime ciddi odaklanmış durumdayım. Ancak gidince salonda rahat rahat sporumu 1.5 saat yapıyorum akabinde kafeye gidip çayımı içip gece gelip tekrar çalışmaya devam ediyorum. Arkadaşlarına, sevdiklerine vakit ayırmalısın bence. Ayrıca yaptığın işlerin daha verimli olacağını düşünüyorum böyle.
''Ayrıca yaptığın işlerin daha verimli olacağını düşünüyorum böyle. '' Kesinlikle bu herkes için geçerlidir, Maslow'un ihtiyaçlar piramidi var, bizde bir iş ve onun sağladığı birkaç şey var

nereye kadar...
Ben anı yaşarım hep mesela.. Öyle 10 sene sonra derdim olmadı

10 seneye çıkıcağın ne malum ? Hiç birimizin yarına çıkacağı belli değil.. Çalış çalış bir bakmışsın hayatın tadını çıkaramadan göçü vermişssin
Doğrudur hocam ama hayatın tadını çıkarabilmek de bir noktada maddiyat ile kesişiyor, maddiyat da tabii ki anadan babadan kalmadı ise çalışmaya