• 22-08-2022, 12:44:17
    #1
    Selamlar,

    Aramızda benzer durumu yaşayanlar var mıdır diye merak ettiğim için açıyorum, son zamanlarda giderek artmakla birlikte eskiden takıntılı derecede ilgili olduğum şeyler dahil hiçbir şeye odaklanamıyorum. Spora gidiyorum, salon da aynı sokakta ama antrenmanım 20 dakika sürüyor sosyalleşme 0 zaten çağırıyorlar arkadaşlar ama aynı yerleri göreceğim için gitmiyorum. Bisikletle sahile gidiyorum, salmadan yapabildiğim tek aktivite bu kaldı sanırım.

    Nasıl çıkıyoruz agalar bug'dan.
  • 22-08-2022, 12:47:55
    #2
    Cyber Security
    Bu bugdan çıkmamak daha güzel çalışıp kazanıp yatırım yapıp 10 sene sonra bunların ekmeğini yemek çok güzel olucaktır.
    Elbette ama sosyalleşmeden uzaklaşmamakda lazım agalarla 101 akar
  • 22-08-2022, 12:52:34
    #3
    O bug değil bilinçleniyorsun. Hayatındaki önem sırasında iş bunların üstünde geliyor, gelmeli de. Bu nedenle işe odaklanıyorsun. İşi geliştirme süreci olarak bak devam et bence.
  • 22-08-2022, 12:55:28
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bugdan çıkmamak daha güzel çalışıp kazanıp yatırım yapıp 10 sene sonra bunların ekmeğini yemek çok güzel olucaktır.
    Elbette ama sosyalleşmeden uzaklaşmamakda lazım agalarla 101 akar

    10 sene sonra olacak durumu sana anlatayım. *** gibi paran olsa bile yine çalışmak isteyeceksin. )
  • 22-08-2022, 12:59:22
    #5
    10 sene sonra Allah göstermesin ama adamın yaşayacağı ne malum Bu hepimiz için geçerli. Yarının garantisi yok. Bende işlerime ciddi odaklanmış durumdayım. Ancak gidince salonda rahat rahat sporumu 1.5 saat yapıyorum akabinde kafeye gidip çayımı içip gece gelip tekrar çalışmaya devam ediyorum. Arkadaşlarına, sevdiklerine vakit ayırmalısın bence. Ayrıca yaptığın işlerin daha verimli olacağını düşünüyorum böyle.
  • 22-08-2022, 13:02:03
    #6
    Ben anı yaşarım hep mesela.. Öyle 10 sene sonra derdim olmadı 10 seneye çıkıcağın ne malum ? Hiç birimizin yarına çıkacağı belli değil.. Çalış çalış bir bakmışsın hayatın tadını çıkaramadan göçü vermişssin
  • 22-08-2022, 13:28:55
    #7
    numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bugdan çıkmamak daha güzel çalışıp kazanıp yatırım yapıp 10 sene sonra bunların ekmeğini yemek çok güzel olucaktır.
    Elbette ama sosyalleşmeden uzaklaşmamakda lazım agalarla 101 akar
    T3NGRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bug değil bilinçleniyorsun. Hayatındaki önem sırasında iş bunların üstünde geliyor, gelmeli de. Bu nedenle işe odaklanıyorsun. İşi geliştirme süreci olarak bak devam et bence.
    Selamlar, görüşleriniz için teşekkür ediyorum farklı düşünmüyoruz ama sadece bu şekilde de yürümüyor yani tahminen bir sonraki aşama işlere de odaklanamamak olacak, insan sosyal bir varlıktır dengelemek lazım diye düşünmeye başladım yavaş yavaş

    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 sene sonra Allah göstermesin ama adamın yaşayacağı ne malum Bu hepimiz için geçerli. Yarının garantisi yok. Bende işlerime ciddi odaklanmış durumdayım. Ancak gidince salonda rahat rahat sporumu 1.5 saat yapıyorum akabinde kafeye gidip çayımı içip gece gelip tekrar çalışmaya devam ediyorum. Arkadaşlarına, sevdiklerine vakit ayırmalısın bence. Ayrıca yaptığın işlerin daha verimli olacağını düşünüyorum böyle.
    ''Ayrıca yaptığın işlerin daha verimli olacağını düşünüyorum böyle. '' Kesinlikle bu herkes için geçerlidir, Maslow'un ihtiyaçlar piramidi var, bizde bir iş ve onun sağladığı birkaç şey var nereye kadar...

    Anonymouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben anı yaşarım hep mesela.. Öyle 10 sene sonra derdim olmadı 10 seneye çıkıcağın ne malum ? Hiç birimizin yarına çıkacağı belli değil.. Çalış çalış bir bakmışsın hayatın tadını çıkaramadan göçü vermişssin
    Doğrudur hocam ama hayatın tadını çıkarabilmek de bir noktada maddiyat ile kesişiyor, maddiyat da tabii ki anadan babadan kalmadı ise çalışmaya
  • 22-08-2022, 13:30:56
    #8
    Bu bir bug olmaktan çıkmış, minör depresyonun ilk aşamalarını da aşmışsınız. Dikkat etmezseniz majör depresyonun eşiğinden geçersiniz.
  • 22-08-2022, 13:55:06
    #9
    Keşke bende işe bu kadar odaklanabilsem Bazen çok canım sıkılıyor. Saçma sapan şeylerle uğraşıyorum.