10 sene sonra Allah göstermesin ama adamın yaşayacağı ne malum

Bu hepimiz için geçerli. Yarının garantisi yok. Bende işlerime ciddi odaklanmış durumdayım. Ancak gidince salonda rahat rahat sporumu 1.5 saat yapıyorum akabinde kafeye gidip çayımı içip gece gelip tekrar çalışmaya devam ediyorum. Arkadaşlarına, sevdiklerine vakit ayırmalısın bence. Ayrıca yaptığın işlerin daha verimli olacağını düşünüyorum böyle.