Doğum 23.03.1988 - Ölüm 23.03.1988
20
●1.430
- 19-08-2022, 21:58:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kurgula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende uçan tekme atarım..
- 19-08-2022, 22:34:50buyuk cogunluk bu sekılde 22 yasımdan berı calısıyorum yas 46 oldu bı araba var onada yurutmeye artık gucum yetmıyor 2 sene oncesıne kadar canım sıkıldıkca alır basımı gıderdım bır dağ başına 2 kadeh atar rahatlardım şimdi yakıtına vergısıne sıgortasına bakımına ne bıleyım daha bırsuru gıderı yetişilmiyor
ev artık hayal oldu 2-3 mılyon calısarak kazanılacak bır para degıl ayrıca 1 mılyona bır ev bulsam 1 mılyonda param olsa mumkunatı yok ben o parayı eve vermem gerek yok zaten kac senelık omrumuz kalmış,yerım o parayı yetecegı yıllar kadar
mantık dışı bır olay,evler 1.5-2 mılyon ortalama evler ortalama dahı degıl 5-10 mılyona kadar cıkıyor belırttıgım evler normal vatandaş ıcın evler
ha it le beraber kalacam dersen belkı cok ararsan 600-700 e bulunur
bu parada kazanılamaz aldıgımız 3 kuruş maas bırak karın doyurmayı kırayı odeyemıyoruz A llah kahretsın bunları dırı dırı yaktılar Türk milletini..
benimde ömrüm borç ödemekle geçti ama neyın borcunu ödedim gerçekten bende bılmıyorum - 19-08-2022, 22:37:36Ben mültecilerin benden daha iyi durumda olduğunu düşünüyorum.zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2022, 22:45:25gülme dostum ağlanacak halimize gülme durum cok vahım ben evlıyım bırde kızım var daha 8 yasında bu cocugunda sımdı ekstra egıtım gıderlerı cıkacak ben cıkamıyorum işin içinden çocuktur oyun ıster oyuncak ıster,ister yanı hakkıdır adı ustunde cocuk,hepımız cocuk olduk artık cocuk bırseyler ıstıyor oyuncak ıstıyor onu bıle alamayan babanın halını duşunebılıyormusun?bence evlılıgı bu sartlarda hıc aklına dahı getırme,intihar sebebı,bu sekılde bekar olunca en azından sadece sen çekmiş oluyorsun bırde evlensen cocugun olsa o cocuklarda çekecek bızden daha kötüsünüKsempatiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şöyle bır dusunuyorum asgari ücret 5500
hadı sen al en baba 10k maas
kıradasın hayatında ne yapabılırsın mesela ev alabılırmısın mumkunmu,o cocuga bır gelecek bırakabılecekmısın?hanı derlerya Allah ev kurana yardım eder gelen cocugun rızkını verır
bunlar bızle beraber bu deyimi de çürüttüler iyimi
şu an bu şartlarda ev alabılmek ıcın karı koca calısıp 25-25
50kgelır lazım sıkıp alabılırsın belkı,25k maaşıda kım verecek mumkunmu
hala sıgortasız 3500 e öğretmen calıstırıyorlar ankarada cok şahıt oldum gözlerımle gördum
gördün değilmi?senden daha vahımlerı var?senden daha depresyonda olanlar var - 19-08-2022, 22:50:13haklısın valla yaşmak nefes almak suç sonumuz ne olur bilmiyoruz.zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2022, 00:09:39Özel hastanede güvenlik.Jerami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2022, 00:13:00bu maaşlı işten bi şekilde çıkıp kendi işini başlatman lazım hocam maaşla gelecek biyer yokKsempatiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende uçan tekme atarım..