zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gülme dostum ağlanacak halimize gülme durum cok vahım ben evlıyım bırde kızım var daha 8 yasında bu cocugunda sımdı ekstra egıtım gıderlerı cıkacak ben cıkamıyorum işin içinden çocuktur oyun ıster oyuncak ıster,ister yanı hakkıdır adı ustunde cocuk,hepımız cocuk olduk artık cocuk bırseyler ıstıyor oyuncak ıstıyor onu bıle alamayan babanın halını duşunebılıyormusun?bence evlılıgı bu sartlarda hıc aklına dahı getırme,intihar sebebı,bu sekılde bekar olunca en azından sadece sen çekmiş oluyorsun bırde evlensen cocugun olsa o cocuklarda çekecek bızden daha kötüsünü

şöyle bır dusunuyorum asgari ücret 5500

hadı sen al en baba 10k maas

kıradasın hayatında ne yapabılırsın mesela ev alabılırmısın mumkunmu,o cocuga bır gelecek bırakabılecekmısın?hanı derlerya Allah ev kurana yardım eder gelen cocugun rızkını verır

bunlar bızle beraber bu deyimi de çürüttüler iyimi

şu an bu şartlarda ev alabılmek ıcın karı koca calısıp 25-25

50kgelır lazım sıkıp alabılırsın belkı,25k maaşıda kım verecek mumkunmu

hala sıgortasız 3500 e öğretmen calıstırıyorlar ankarada cok şahıt oldum gözlerımle gördum
haklısın valla yaşmak nefes almak suç sonumuz ne olur bilmiyoruz.