buyuk cogunluk bu sekılde 22 yasımdan berı calısıyorum yas 46 oldu bı araba var onada yurutmeye artık gucum yetmıyor 2 sene oncesıne kadar canım sıkıldıkca alır basımı gıderdım bır dağ başına 2 kadeh atar rahatlardım şimdi yakıtına vergısıne sıgortasına bakımına ne bıleyım daha bırsuru gıderı yetişilmiyor
ev artık hayal oldu 2-3 mılyon calısarak kazanılacak bır para degıl ayrıca 1 mılyona bır ev bulsam 1 mılyonda param olsa mumkunatı yok ben o parayı eve vermem gerek yok zaten kac senelık omrumuz kalmış,yerım o parayı yetecegı yıllar kadar
mantık dışı bır olay,evler 1.5-2 mılyon ortalama evler ortalama dahı degıl 5-10 mılyona kadar cıkıyor belırttıgım evler normal vatandaş ıcın evler
ha it le beraber kalacam dersen belkı cok ararsan 600-700 e bulunur
bu parada kazanılamaz aldıgımız 3 kuruş maas bırak karın doyurmayı kırayı odeyemıyoruz A llah kahretsın bunları dırı dırı yaktılar Türk milletini..
benimde ömrüm borç ödemekle geçti ama neyın borcunu ödedim gerçekten bende bılmıyorum