• 16-08-2022, 00:05:11
    #1
    Qui non proficit, deficit
    Love doesn't need to be perfect; It just need to be true.



    Kaynak:
    1ingilizcekelime Instagram Sayfası
  • 16-08-2022, 00:09:40
    #2
    Kişisel Rütbe
    Hocam daha çok yazığınız aşkın mükemmeliğe ihtiyacı yok gerçekliğe ihtiyacı var yazmışsınız
  • 16-08-2022, 00:11:58
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha çok yazığınız aşkın mükemmeliğe ihtiyacı yok gerçekliğe ihtiyacı var yazmışsınız
    Sayfadan birebir aldım hocam, kaynak belirttiğim için değişiklik yapmak istemedim ama karşılıyor herhangi bir hata yok bence

  • 16-08-2022, 00:13:35
    #4
    Kişisel Rütbe
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfadan birebir aldım hocam, kaynak belirttiğim için değişiklik yapmak istemedim ama karşılıyor herhangi bir hata yok bence

    Ben hatalısınız demedim ki need ihtiyaç demek oradan yürüttüm
  • 16-08-2022, 00:15:35
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hatalısınız demedim ki need ihtiyaç demek oradan yürüttüm
    Doğru söze ne hacet bu hoş ve kibar diyalog için teşekkürler hocam

    Peki ya sizce aşkın neye ihtiyacı var
  • 16-08-2022, 00:16:13
    #6
    Kişisel Rütbe
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru söze ne hacet bu hoş ve kibar diyalog için teşekkürler hocam

    Peki ya sizce aşkın neye ihtiyacı var
    Ben bir kere bulaştım uzak duruyorum artık bu işlerden
  • 16-08-2022, 00:19:12
    #7
    You don't need to write English titles, it just need to be Turkish
    Bildiğim yabancı dil yasak tabi, Türkçe başlık atmak ve içeriğin Türkçe çevirisi olması lazım diye biliyorum.
  • 16-08-2022, 00:22:44
    #8
    Qui non proficit, deficit
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir kere bulaştım uzak duruyorum artık bu işlerden
    Şey...Siz ben misiniz acaba

    Yaklaşık 1 saat önce arkadaşımla olan konuşmamdan kesit Ve devamı şöyle; Aşkta da sevgide de biraz da olsa kurnaz olmak gerekiyor, kendini de düşünmek gerekiyor ama ben saf ve salağım sanırım hemen dünyamın merkezi haline getiriyorum demiştim

    Alıntı
  • 16-08-2022, 00:23:57
    #9
    Kişisel Rütbe
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şey...Siz ben misiniz acaba

    Yaklaşık 1 saat önce arkadaşımla olan konuşmamdan kesit Ve devamı şöyle; Aşkta da sevgide de biraz da olsa kurnaz olmak gerekiyor, kendini de düşünmek gerekiyor ama ben saf ve salağım sanırım hemen dünyamın merkezi haline getiriyorum demiştim
    Aynı durumdayız valla en ufak samimiyeti merkezimize çekiyoruz ama sonra öğrendim neden böyle yaptığımızı sevgiye muhtaçmışız meğer