Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şey...Siz ben misiniz acaba

Yaklaşık 1 saat önce arkadaşımla olan konuşmamdan kesit Ve devamı şöyle; Aşkta da sevgide de biraz da olsa kurnaz olmak gerekiyor, kendini de düşünmek gerekiyor ama ben saf ve salağım sanırım hemen dünyamın merkezi haline getiriyorum demiştim
Aynı durumdayız valla en ufak samimiyeti merkezimize çekiyoruz ama sonra öğrendim neden böyle yaptığımızı sevgiye muhtaçmışız meğer