• 15-08-2022, 02:15:11
    #1
    Aracın görünüşü çok hoşuma gidiyor. Güncel piyasada alınabilecek türden gibi. Nasıl bir araçtır? Alınır mı?

    Vergisi ne kadardır? konularını merak ediyorum. Bilgisi olan ve kullananların desteğini beklerim
  • 15-08-2022, 02:23:16
    #2
    Alınmaz hocam. Boşuna başını ağrıtmaya değmez. Neresinden tutsan elinde kalır. Mekanik, parça fiyatı, yakıtı
  • 15-08-2022, 02:24:39
    #3
    Full Stack Developer
    Gm parçalarını kullanıyor ülkemizde az tutulsada kaliteli bir araç
    yedek parça sıkıntısı yaşamazsınız gm olduğu için opel parçalarıyla uyumlu
    yakıt konusuna geleceksek biraz yakar
  • 15-08-2022, 02:29:18
    #4
    Kesinlikle alınmaz. Chevrolet türkiye den çekildiğinden beri parça bulmak oldukça zor ve anlayan usta kalmadı.
    2 sene önce bu sebepten dolayı sattım Captiva yı.
  • 15-08-2022, 02:34:03
    #5
    SeoAnalitik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınmaz hocam. Boşuna başını ağrıtmaya değmez. Neresinden tutsan elinde kalır. Mekanik, parça fiyatı, yakıtı
    Kullandınız mı veya kullanıyor musunuz hocam?
    appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gm parçalarını kullanıyor ülkemizde az tutulsada kaliteli bir araç
    yedek parça sıkıntısı yaşamazsınız gm olduğu için opel parçalarıyla uyumlu
    yakıt konusuna geleceksek biraz yakar
    Aslında 4 çeker olduğu için yakacagını dusunuyorum ama 11 litre civarında sanırım tüketimi... Suv araçlarda daha az yakanlar var mı ki? Yeni çıkanlardan bahsetmiyorum tabii...
    seopino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle alınmaz. Chevrolet türkiye den çekildiğinden beri parça bulmak oldukça zor ve anlayan usta kalmadı.
    2 sene önce bu sebepten dolayı sattım Captiva yı.
    Opel servisleri bakıyor diye duymustum hocam. Cruze vs de cok kullanıyor aslında İstanbul'dayım sorun olur mu acaba bilemedim... Ama deneyimiz önemli fazlasıyla
  • 15-08-2022, 02:35:18
    #6
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandınız mı veya kullanıyor musunuz hocam?

    Aslında 4 çeker olduğu için yakacagını dusunuyorum ama 11 litre civarında sanırım tüketimi... Suv araçlarda daha az yakanlar var mı ki? Yeni çıkanlardan bahsetmiyorum tabii...

    Opel servisleri bakıyor diye duymustum hocam. Cruze vs de cok kullanıyor aslında İstanbul'dayım sorun olur mu acaba bilemedim... Ama deneyimiz önemli fazlasıyla
    Ben yerinizde olsam biraz daha tutulan araçlara bakardım. Tam olarak bütçeniz nedir? Ona göre öneride bulunmak isterim.
  • 15-08-2022, 02:39:12
    #7
    seopino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yerinizde olsam biraz daha tutulan araçlara bakardım. Tam olarak bütçeniz nedir? Ona göre öneride bulunmak isterim.
    Hocam aslında benim için aracın güncel bir görünüme sahip olması da fazlasıyla önemli. Yani aracım eski dursun veya üstünden 4-5 kasa geçmiş olsun istemiyorum. 200-250k bandında araçlara bakıyorum halihazırda... Mondeo ve aslında direkt aradığım tarz olmasa da peugeot 308 bu skalada alınabilecek en iyi modeller gibi geliyor görünüm açısından...
  • 15-08-2022, 03:05:16
    #8
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında benim için aracın güncel bir görünüme sahip olması da fazlasıyla önemli. Yani aracım eski dursun veya üstünden 4-5 kasa geçmiş olsun istemiyorum. 200-250k bandında araçlara bakıyorum halihazırda... Mondeo ve aslında direkt aradığım tarz olmasa da peugeot 308 bu skalada alınabilecek en iyi modeller gibi geliyor görünüm açısından...
    Mondeo çok mantıklı bir tercih. Tabi ki temiz bulursanız. Onun dışında yakıt çok etkilemez beni derseniz 2003 grand cherokee öneririm. 2.7 CRD bakabilirsiniz.
    Ne kadar güncel bir görünüme sahip olmasa da tam bir canavar.
  • 15-08-2022, 03:17:13
    #9
    Benimde ilgimi çekiyor. Özellikle 2012 ve 2013 kasası şahane gözüküyor. Benimde aklımı kurcalayan şu yedek parça işi. Chevrolet 10 sene yedek parça temin etmek ile yükümlüydü ve bu 2023'te doluyor. Bundan sonrası ne olacak onu kestiremiyorum. Yurtdışından parça getirilir evet, piyasadan çıkmada bulunabilir bunada evet ama normal bir araca göre bize pahalıya patlarmı bilemiyorum..