Alınmaz hocam. Boşuna başını ağrıtmaya değmez. Neresinden tutsan elinde kalır. Mekanik, parça fiyatı, yakıtı
Kullandınız mı veya kullanıyor musunuz hocam?
Gm parçalarını kullanıyor ülkemizde az tutulsada kaliteli bir araç
yedek parça sıkıntısı yaşamazsınız gm olduğu için opel parçalarıyla uyumlu
yakıt konusuna geleceksek biraz yakar
Aslında 4 çeker olduğu için yakacagını dusunuyorum ama 11 litre civarında sanırım tüketimi... Suv araçlarda daha az yakanlar var mı ki? Yeni çıkanlardan bahsetmiyorum tabii...
Kesinlikle alınmaz. Chevrolet türkiye den çekildiğinden beri parça bulmak oldukça zor ve anlayan usta kalmadı.
2 sene önce bu sebepten dolayı sattım Captiva yı.
Opel servisleri bakıyor diye duymustum hocam. Cruze vs de cok kullanıyor aslında İstanbul'dayım sorun olur mu acaba bilemedim... Ama deneyimiz önemli fazlasıyla