Aracın görünüşü çok hoşuma gidiyor. Güncel piyasada alınabilecek türden gibi. Nasıl bir araçtır? Alınır mı?

Vergisi ne kadardır? konularını merak ediyorum. Bilgisi olan ve kullananların desteğini beklerim