SeoAnalitik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınmaz hocam. Boşuna başını ağrıtmaya değmez. Neresinden tutsan elinde kalır. Mekanik, parça fiyatı, yakıtı
Kullandınız mı veya kullanıyor musunuz hocam?
appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gm parçalarını kullanıyor ülkemizde az tutulsada kaliteli bir araç
yedek parça sıkıntısı yaşamazsınız gm olduğu için opel parçalarıyla uyumlu
yakıt konusuna geleceksek biraz yakar
Aslında 4 çeker olduğu için yakacagını dusunuyorum ama 11 litre civarında sanırım tüketimi... Suv araçlarda daha az yakanlar var mı ki? Yeni çıkanlardan bahsetmiyorum tabii...
seopino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle alınmaz. Chevrolet türkiye den çekildiğinden beri parça bulmak oldukça zor ve anlayan usta kalmadı.
2 sene önce bu sebepten dolayı sattım Captiva yı.
Opel servisleri bakıyor diye duymustum hocam. Cruze vs de cok kullanıyor aslında İstanbul'dayım sorun olur mu acaba bilemedim... Ama deneyimiz önemli fazlasıyla