• 12-08-2022, 09:47:21
    #19
    @Brkaxx; tabiki de. ( Tamam hemem şımarma )
  • 12-08-2022, 10:24:04
    #20
    Benim yaptığı işlere çok güvendiğim forum sakini @dahauzman; PHP ve bir çok konuda yardımımıza koştu sağ olsun. Mobil uygulama konusunda da kendi ekip arkadaşlarıma güveniyorum.
  • 12-08-2022, 10:26:43
    #21
    chapters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim de @CGLR;
    kendisiyle hiç mesajlaşmam bile olmadı ama konulara yazdığı mesajlardan bile çok kaliteli bir insan olduğu ortaya çıkıyor. Ayrıca arkadaş olarak eklediğim tek kişi
    Onore oldum Çok teşekkürler.
  • 12-08-2022, 10:34:54
    #22
    @KOZBA;

    Henüz tanışmadık, bir ticaretimiz olmadı ancak ne kadar bilinçli olduğunu birkaç yerde gördüm. İşinde iyi görünüyor.
  • 12-08-2022, 10:54:46
    #23
    KOZBA.NET
    enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @KOZBA;

    Henüz tanışmadık, bir ticaretimiz olmadı ancak ne kadar bilinçli olduğunu birkaç yerde gördüm. İşinde iyi görünüyor.
    Ticaret yapmak dileğiyle diyelim o zaman
  • 12-08-2022, 10:58:46
    #24
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettim, elbette hepimiz herkese saygı duyuyoruz fakat özellikle saygın gördüğünüz kişiler var mı?

    benim 3 kişilik listem altta

    @tolgasen;
    @CGLR;
    @mcatakcin;
    üstat selamlar böylesi bi konuda adımı geçirerek beni onurlandırdığın için teşekkür ederim
    hedefleri uğruna inancını kaybetmeden ilerleyen herkese saygı duyduğum gibi bu konuda ben de size saygı duyuyorum.

    uzun süredir bir amaç uğruna ilerliyorsunuz. pes ettiğinizi yada mızmızlandığınız görmedim.
    o yüzden önce teşekkür sonra tebrik ederim. yolunuz açık olsun (:
    • Jorphy
    Jorphy bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-08-2022, 13:05:41
    #25
    @CGLR; ve @onlinecihan; hocalarım.
  • 12-08-2022, 13:07:39
    #26
    @riwe;
  • 12-08-2022, 13:10:38
    #27
    Herkese eşit derecede saygı duyarım. Bunun ayırımı yok.