enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@KOZBA;

Henüz tanışmadık, bir ticaretimiz olmadı ancak ne kadar bilinçli olduğunu birkaç yerde gördüm. İşinde iyi görünüyor.
Ticaret yapmak dileğiyle diyelim o zaman