Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak ettim, elbette hepimiz herkese saygı duyuyoruz fakat özellikle saygın gördüğünüz kişiler var mı?

benim 3 kişilik listem altta

@tolgasen;
@CGLR;
@mcatakcin;
üstat selamlar böylesi bi konuda adımı geçirerek beni onurlandırdığın için teşekkür ederim
hedefleri uğruna inancını kaybetmeden ilerleyen herkese saygı duyduğum gibi bu konuda ben de size saygı duyuyorum.

uzun süredir bir amaç uğruna ilerliyorsunuz. pes ettiğinizi yada mızmızlandığınız görmedim.
o yüzden önce teşekkür sonra tebrik ederim. yolunuz açık olsun (: