• 10-08-2022, 22:00:18
    #1
    Neden iphone 9 ve Windows 9 yok?
    Bu iki firma neden 9 u atladılar, bilginiz var mı?
    Hadi tartışalım görüşlerinizi bekliyorum ☺️
  • 10-08-2022, 22:03:48
    #2
    Windows 9'un windows 95, 98 gibi sürümlerle karışmasının önüne geçmek için es geçtiğini açıklamışlardı.
  • 10-08-2022, 22:05:18
    #4
    Japonya'da 9 uğursuz rakam diye iPhone 9 yok.
  • 10-08-2022, 22:05:35
    #5
    Bence üşendiler
  • 10-08-2022, 22:06:17
    #6
    Ticari sebeplerden dolayı hocam birde 10 ismi daha güzel duruyor zaten başarısını kanıtladı. Windows 8 tutmadı windows 7`den millet vazgeçmedi direkt en güzeli en büyüğü bu gibi bir izlenim oluşturarak windows 10 çıkarttı başardı.

    iphone ise 10.yıla özel bi hamle yapalım dediler ve tasarımda değişikliğe gittiler çentikli model iPhone X çıkardı ikisi de ticari amaçlı yaptı ve ikisi de başarılı oldu
  • 10-08-2022, 22:06:18
    #7
    tlgsari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 9'un windows 95, 98 gibi sürümlerle karışmasının önüne geçmek için es geçtiğini açıklamışlardı.
    mantıklı açıklama
    aman hocam dikkat 😂😂
    TasarimciGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Japonya'da 9 uğursuz rakam diye iPhone 9 yok.
    Değişik düşünce yapısı...
  • 10-08-2022, 22:07:18
    #8
    kad1r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mantıklı açıklama

    aman hocam dikkat 😂😂

    Değişik düşünce yapısı...
    Üşeniyoum hocam tartışmaya işlerim var. Belki onlar da üşenmiştir unutmuştur
  • 10-08-2022, 22:21:28
    #9
    çünkü 10 demek 9 demekten daha kolay.
    başka bir açıklaması yok