Neden iphone 9 ve Windows 9 yok?
Bu iki firma neden 9 u atladılar, bilginiz var mı?
Hadi tartışalım görüşlerinizi bekliyorum ☺️
Haydi tartışalım, neden yok?
8
●280
- 10-08-2022, 22:06:17Ticari sebeplerden dolayı hocam birde 10 ismi daha güzel duruyor zaten başarısını kanıtladı. Windows 8 tutmadı windows 7`den millet vazgeçmedi direkt en güzeli en büyüğü bu gibi bir izlenim oluşturarak windows 10 çıkarttı başardı.
iphone ise 10.yıla özel bi hamle yapalım dediler ve tasarımda değişikliğe gittiler çentikli model iPhone X çıkardı ikisi de ticari amaçlı yaptı ve ikisi de başarılı oldu - 10-08-2022, 22:06:18mantıklı açıklamatlgsari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aman hocam dikkat 😂😂imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değişik düşünce yapısı...TasarimciGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-08-2022, 22:07:18Üşeniyoum hocam tartışmaya işlerim var. Belki onlar da üşenmiştir unutmuşturkad1r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle