Ticari sebeplerden dolayı hocam birde 10 ismi daha güzel duruyor zaten başarısını kanıtladı. Windows 8 tutmadı windows 7`den millet vazgeçmedi direkt en güzeli en büyüğü bu gibi bir izlenim oluşturarak windows 10 çıkarttı başardı.

iphone ise 10.yıla özel bi hamle yapalım dediler ve tasarımda değişikliğe gittiler çentikli model iPhone X çıkardı ikisi de ticari amaçlı yaptı ve ikisi de başarılı oldu