Her yazılımınızın içine birbirinden bağımsız olmak üzere eşsiz bir şeyler koymak zorundasınız. Ama fazladan boşluk olur, ama yazım farklılığı olur, bir şekilde kime sattığınızı belirleyebilmeniz lazım. Yazılım hırsızlığı adına tedbir alan kimseyi görmedim. Kaynak kod paylaşmak zorunda da değilsiniz. Kendi websiteniz üzerinden de hizmet verebileceğiniz alanlar var.
R10 yönetimi bu yazılım hırsızlıklarının cezasını sınırsız ban veya satış fiyatının bir kaç katı olarak açıklasa fena mı olacak? Sanki çok rahat yapılıyor bu işler caydırıcı ceza olmadığı için. R10 bu konulara bulaşmak istemeyebilir haklı olarak. Escrow mevzusu gene aynı şekilde. Üyelerin bu hizmetleri vermesine ne dersiniz? Escrow olur, hakem olur, iş aracısı olur. Bunlar bence değerlendirilebilecek hizmet alanları. Hatta R10 ünvan olarak belirli şartlarda bu izinleri satabilirde. Fena fikir değil bakın