Fiyatı beğenmeyince çirkinleşen müşteri.
48
●3.940
- 07-08-2022, 20:22:35wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yok hocam tam tersi ben engel yedimLetgoTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2022, 20:23:19Müşterinin ilk mesajından zaten ölücü olduğu belli hocam. Böyle müşteriler premium temayı haketmez.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolayısı ile böyle müşterilerle de çalışılmaz. Ya fiyatı ya da hizmeti sonunda beğenmez. Olan sizin sinirlerinize olur.
- 07-08-2022, 20:23:28Üyeliği durdurulduvalla çok güldüm allahta seni güldürsün hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2022, 20:24:23Üyeliği durduruldukendisi sayfanın fiyatına 2.000 tl yazmıştı bende anlasmak icin pm attım sonra 3.000 tl oldu diyor sanki zorla alıyormusum gibi niye satayım diyor 😁

- 07-08-2022, 20:25:45Doğru haklısınız bu konudaemnylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hahahah bu da ayrı bir cinsmiş.sinanayday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-08-2022, 20:29:31Bu ortamı hazırlayanlar da yine içimizdekiler? 50 liraya logo yapanlar, 500 liraya websitesi yapanlar, 50 liraya domain satanlar, 2 liraya makale satanlar. O yüzden ben müşterilere hiç kızmıyorum artık. B*k püsür iş alıp yine seve seve bana geliyorlar zaten. Hiç kafama takmıyorum. Sinirlenecek birileri varsa sözde aynı sektörde olduğunuz / olduğumuz insanlar. Kendilerine saygıları yok ki.


