• 07-08-2022, 20:20:24
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bunun gibi aptallar çok olur her zaman takmayin basın engeli 500 liraya yaptırsın o siteyi
  • 07-08-2022, 20:22:24
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Böyle müşteriler yüzünden site yapmayı bıraktım. Parayı veren de, yaptığına yapacağına pişman ediyor.
  • 07-08-2022, 20:22:35
    #12
    wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bu da benden olsun

    LetgoTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun gibi aptallar çok olur her zaman takmayin basın engeli 500 liraya yaptırsın o siteyi
    Yok hocam tam tersi ben engel yedim
  • 07-08-2022, 20:23:19
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain ve sunucu 400-500 TL, 1000 TL'yi temaya saydım hocam. Teşekkür ederim yorum için.
    Müşterinin ilk mesajından zaten ölücü olduğu belli hocam. Böyle müşteriler premium temayı haketmez. Dolayısı ile böyle müşterilerle de çalışılmaz. Ya fiyatı ya da hizmeti sonunda beğenmez. Olan sizin sinirlerinize olur.
  • 07-08-2022, 20:23:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Yok hocam tam tersi ben engel yedim
    valla çok güldüm allahta seni güldürsün hocam
  • 07-08-2022, 20:24:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kendisi sayfanın fiyatına 2.000 tl yazmıştı bende anlasmak icin pm attım sonra 3.000 tl oldu diyor sanki zorla alıyormusum gibi niye satayım diyor 😁
  • 07-08-2022, 20:24:56
    #16
    Böyle yapıp bir de ucuza yaptırdıkları işe şikayet konusu açıyorlar ya. En eğlenceli kısmı burası.
  • 07-08-2022, 20:25:45
    #17
    emnylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşterinin ilk mesajından zaten ölücü olduğu belli hocam. Böyle müşteriler premium temayı haketmez. Dolayısı ile böyle müşterilerle de çalışılmaz. Ya fiyatı ya da hizmeti sonunda beğenmez. Olan sizin sinirlerinize olur.
    Doğru haklısınız bu konuda
    sinanayday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendisi sayfanın fiyatına 2.000 tl yazmıştı bende anlasmak icin pm attım sonra 3.000 tl oldu diyor sanki zorla alıyormusum gibi niye satayım diyor 😁
    Hahahah bu da ayrı bir cinsmiş.
  • 07-08-2022, 20:29:31
    #18
    Bu ortamı hazırlayanlar da yine içimizdekiler? 50 liraya logo yapanlar, 500 liraya websitesi yapanlar, 50 liraya domain satanlar, 2 liraya makale satanlar. O yüzden ben müşterilere hiç kızmıyorum artık. B*k püsür iş alıp yine seve seve bana geliyorlar zaten. Hiç kafama takmıyorum. Sinirlenecek birileri varsa sözde aynı sektörde olduğunuz / olduğumuz insanlar. Kendilerine saygıları yok ki.