emnylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşterinin ilk mesajından zaten ölücü olduğu belli hocam. Böyle müşteriler premium temayı haketmez. Dolayısı ile böyle müşterilerle de çalışılmaz. Ya fiyatı ya da hizmeti sonunda beğenmez. Olan sizin sinirlerinize olur.
Doğru haklısınız bu konuda
sinanayday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendisi sayfanın fiyatına 2.000 tl yazmıştı bende anlasmak icin pm attım sonra 3.000 tl oldu diyor sanki zorla alıyormusum gibi niye satayım diyor 😁
Hahahah bu da ayrı bir cinsmiş.