Bu ortamı hazırlayanlar da yine içimizdekiler? 50 liraya logo yapanlar, 500 liraya websitesi yapanlar, 50 liraya domain satanlar, 2 liraya makale satanlar. O yüzden ben müşterilere hiç kızmıyorum artık. B*k püsür iş alıp yine seve seve bana geliyorlar zaten. Hiç kafama takmıyorum. Sinirlenecek birileri varsa sözde aynı sektörde olduğunuz / olduğumuz insanlar. Kendilerine saygıları yok ki.