• 08-08-2022, 11:06:08
    #28
    Platin üye
    r10.net kiracılar ve ev sahipleri forumuna hoş geldiniz. We love "konut resmi"
  • 08-08-2022, 12:18:52
    #29
    KarinGoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturma izni var mı ? Belki yurda kaçak girdiyse şikayet ederek deport ettirirsin.
    Böyle bir şey olursa ağlanacak halimize oturur bol bol gülerim
  • 08-08-2022, 13:29:29
    #30
    Kermites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam hocam aynı süreci yaşadım çok araştırdım,
    Ev üzerinize geçer geçmez noterden kiracıya ihtarname çekin (en geç 1 ay içinde olması gerekiyor diye biliyorum)
    İhtarda büyükşehir sınırları içerisinde başka eviniz olmadığını ve kendinizin oturacağını belirtin(benim yoktu öyle yaptım)
    Kış ayı olduğu için ben 3 ay süre vermiştim verilen süre sizin takdiriniz mi bilemiyorum bir bilene sormak lazım.
    3 ay sonunda boşaltmazsa ihtarnameyle tahliye davası açıyorsunuz 6 ay içinde boşaltıyorlar.

    Orman kanunları uygulayın diyen arkadaşlara bence kulak asmayın, zira özgürlüğünü kaybeden insan herşeyi göze alır. Haberlerde görüyoruz neler olduğunu, adalet geçte olsa geliyor.
    forumda aklı başında insanları görmek beni sevindiriyor..
  • 08-08-2022, 13:45:44
    #31
    Afgansa biliyorsun sen ne yapacağını
  • 08-08-2022, 16:15:25
    #32
    Bunu burada paylaşman bile yanlış. Yapılacak şey belli... bam bam bam
  • 08-08-2022, 16:50:58
    #33
    evi aldıktan sonra 2 veya 3 ay oturma hakkı var zaten hocam. Siz noterden ihtarname çekin.
  • 08-08-2022, 17:11:48
    #34
    Burada dövün vurun diyenler. İnşallah kiracı olurlar ve bir eve taşındıktan 1 2 ay sonra evi başkası alır ve kovulurlar. 1 2 ay için taşınma masraflarını ve oluşan psikolojik durumu yaşamak zorunda kalırlar. Amin.
  • 08-08-2022, 17:38:38
    #35
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim millet her konuda bilir kişi Bilmediğimiz bir konu yok maşallah

    Kira sözleşmesi aynen korunur ve aynen devam eder.
    Sözleşmenin tarafı vefat etmiş. Buna rağmen devam eder mi?
  • 08-08-2022, 17:43:38
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmenin tarafı vefat etmiş. Buna rağmen devam eder mi?
    Aynen devam eder.

    https://t24.com.tr/haber/yargitay-so...umludur,982214