Kermites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam hocam aynı süreci yaşadım çok araştırdım,
Ev üzerinize geçer geçmez noterden kiracıya ihtarname çekin (en geç 1 ay içinde olması gerekiyor diye biliyorum)
İhtarda büyükşehir sınırları içerisinde başka eviniz olmadığını ve kendinizin oturacağını belirtin(benim yoktu öyle yaptım)
Kış ayı olduğu için ben 3 ay süre vermiştim verilen süre sizin takdiriniz mi bilemiyorum bir bilene sormak lazım.
3 ay sonunda boşaltmazsa ihtarnameyle tahliye davası açıyorsunuz 6 ay içinde boşaltıyorlar.

Orman kanunları uygulayın diyen arkadaşlara bence kulak asmayın, zira özgürlüğünü kaybeden insan herşeyi göze alır. Haberlerde görüyoruz neler olduğunu, adalet geçte olsa geliyor.
forumda aklı başında insanları görmek beni sevindiriyor..