KarinGoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oturma izni var mı ? Belki yurda kaçak girdiyse şikayet ederek deport ettirirsin.
Böyle bir şey olursa ağlanacak halimize oturur bol bol gülerim