Merhaba Arkadaşlar,
Babam emekli devlet bankasında hesabı var. Ancak banka maaşının 1000₺ bloke koymuş. Çağrı merkezini aradım bilgi vermiyorlar şubeden bilgi alınmasını istiyorlar. Babamın kooperatif vs borcu var ancak bildiğim kadarıyla emekli maaşına bloke koyamazlar. Başına gelen ve nasıl bir yol izlendiği konusunda deneyimleyen arladaşlar var mı ?
Babamın Emekli Maaşına bloke konmuş
10
●678
- 06-08-2022, 12:44:00Koyamazlar derken ? Icra takibi başlatılarak konulabilir, ancak size bir tebligat gelmeden koyamazlar geldiyse itiraz edebilirsiniz 7 gün süreniz var zatenBiu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2022, 12:44:33itirafz edin bence ablamında maaşına el koymuşlardı itiraz etti bloke kalktı
- 06-08-2022, 12:46:45Üyeliği durdurulduBanka borçları yüzünden kayınpederimin de emek maaşı kesintiye uğruyor.Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu çok normal, bu konuda birşey yapamazsınız. - 06-08-2022, 12:46:54Ziraat Bankasıdır. Bankaya borcunuz varsa banka borcuna mahsuben bloke koymuş olabilirler. Ancak koyulan blokenin de haciz mahiyetinde olduğu ve bu yüzden koyulamayacağıyla ilgili Yargıtay kararları var. Hukuki değil. Benzeri şekilde koyulan Ziraat Bankası blokesini kaldırmıştık. Hukuki destek arıyorsanız yardımcı olabilirim.
- 06-08-2022, 12:48:50Bildiğim kadarıyla demiş, okumadan yazmak çok acı.Wixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2022, 12:56:16Wixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şimdi internetten baktım emekli maaşlarına bloke koyamıyorlar bununla ilgili yargıtay kararları var bu normal bankadan kredi çekme vb bir durum değilWebHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sgk borcu yok hocamBEYBABA44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
QUOTE=muratpaftali;1083211545]itirafz edin bence ablamında maaşına el koymuşlardı itiraz etti bloke kalktı[/QUOTE]
@muratpaftali; Nasıl itiraz ettiniz hocam cimere falan mı yaptığınız şikayet yoksa bankaya mı? - 06-08-2022, 13:03:07Üyeliği durdurulduHocam bir bankaya kuruma borcunuz var ve ödemediyseniz, SGK li bir işe girdiginizde işyerine tebligat gider. maaşın 4 te biri ilgili kuruma ödenmek üzere, IBAN verilir. sizinkide buna benzer bir durum belli bir borç varsa ve sabit düzenli bir gelir bankaya yatiyorsa, kuralına göre oynayıp bunu tahsil etmek üzere girişimde bulunacaklardır.Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
