Merhaba Arkadaşlar,
Babam emekli devlet bankasında hesabı var. Ancak banka maaşının 1000₺ bloke koymuş. Çağrı merkezini aradım bilgi vermiyorlar şubeden bilgi alınmasını istiyorlar. Babamın kooperatif vs borcu var ancak bildiğim kadarıyla emekli maaşına bloke koyamazlar. Başına gelen ve nasıl bir yol izlendiği konusunda deneyimleyen arladaşlar var mı ?
Banka borçları yüzünden kayınpederimin de emek maaşı kesintiye uğruyor.
Bu çok normal, bu konuda birşey yapamazsınız.