Hocam şimdi internetten baktım emekli maaşlarına bloke koyamıyorlar bununla ilgili yargıtay kararları var bu normal bankadan kredi çekme vb bir durum değil
Sgk borcu yok hocam
Hocam bir bankaya kuruma borcunuz var ve ödemediyseniz, SGK li bir işe girdiginizde işyerine tebligat gider. maaşın 4 te biri ilgili kuruma ödenmek üzere, IBAN verilir. sizinkide buna benzer bir durum belli bir borç varsa ve sabit düzenli bir gelir bankaya yatiyorsa, kuralına göre oynayıp bunu tahsil etmek üzere girişimde bulunacaklardır.