Armut uygumasindan temizlik teklifi vermiştim.
1000 TL arkadaş ne ev miş temizle temizle bitmiyor.
Dün saat sabah 09.00 dan akşam 22.30 kadar bitiremedik.
Az fiyat vermişim neyse tecrübe ettim diyip geçmeye çalışıyorum.
En çok koyanda en sona bıraktığım odanın lambası yoktu bugüne bıraktım otobüs yoktu 150 TL taksi parası vermem.
İnşallah adam insafa gelirde biraz fazla verir.
2 kişiyiz hanım ve ben.
İlk işim çok az fiyat vermişim.
19
●1.286
- 02-08-2022, 07:22:07Hocam inşaattan çıkmış pecereler jelatinli boyalı filan.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2022, 07:37:51Amin hocam Allah razı olsun.Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2022, 08:08:22Amin hocam cümlemizin Allah razı olsun.Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam arada hanım sözü dinlemek lazımmışOzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin hocam Allah razı olsun. Teşekkürleryakupdemir01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle