Armut uygumasindan temizlik teklifi vermiştim.
1000 TL arkadaş ne ev miş temizle temizle bitmiyor.
Dün saat sabah 09.00 dan akşam 22.30 kadar bitiremedik.
Az fiyat vermişim neyse tecrübe ettim diyip geçmeye çalışıyorum.
En çok koyanda en sona bıraktığım odanın lambası yoktu bugüne bıraktım otobüs yoktu 150 TL taksi parası vermem.
İnşallah adam insafa gelirde biraz fazla verir.
2 kişiyiz hanım ve ben.