• 01-08-2022, 13:23:13
    #1
    Bildiğiniz gibi toplu halde dolaşan yabancı uyruklu insanlar çevremizdeyken ve haberleri biraz olsun takip edince insan kendini güvende hissetmiyor.

    Savunma amaçlı küçük bıçak veya biber gazı taşımanın bir cezası var mıdır? Bıçağın kesici tarafının orta parmaktan kısa olursa taşınabileceği gerçek mi? Bilen biri aydınlatırsa çok sevinirim.
  • 01-08-2022, 13:27:16
    #2
    Biber gazı yasak değil de bıçak taşımak suç
  • 01-08-2022, 13:29:47
    #3
    EfeReis06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğiniz gibi toplu halde dolaşan yabancı uyruklu insanlar çevremizdeyken ve haberleri biraz olsun takip edince insan kendini güvende hissetmiyor.

    Savunma amaçlı küçük bıçak veya biber gazı taşımanın bir cezası var mıdır? Bıçağın kesici tarafının orta parmaktan kısa olursa taşınabileceği gerçek mi? Bilen biri aydınlatırsa çok sevinirim.
    Biber Gazı Silah Kapsamındadır | Oruç Avukatlık ve Danışmanlık Hizmetleri (orucavukatlik.com)

    şurada paylaşılan bilgi doğru.

    Ek Bilgi: Bulundurulan ürünün niteliği önemli. Emniyet ve jandarma gibi kolluk kuvvetleri tarafından kullanılan gazlar, kurumlara özgü olarak üretiliyor/getiriliyor. Hatırladığım kadarıyla bunun dışında kalan ürünlerin hiçbirinin yetkilendirilmiş bir izni yok. Konu biraz muğlak olsa da bulundurma hususundan çok biber gazını kullanmanız yukarıda linkte yer aldığı şekli ile değerlendirilebilir. Bıçak konusuna ise hiç girmiyorum.
  • 01-08-2022, 13:31:44
    #4
    Valla aslına bakarsanız madem biz de abd gibi her ülkeden adam alıyoruz. Hatta her ülke dediğim, karısını kızını orada burada bırakıp kaçıp buradaki kadınlarımıza sulanan milletin insanlarını ülkemize alıyoruz ve yapacak bir şey yok diyoruz; T.C. Vatandaşlarına silah değil, tankla gezmek bile suç olmamalı.
  • 01-08-2022, 13:32:07
    #5
    Kategori Moderatörü
    2 si de suç. Bıçak büyük ise 6136 sayılı kanun ateşli silahlar kanununa göre işlem yapılır istenirse ayrıca Muş'ta da öyle.
  • 01-08-2022, 13:34:03
    #6
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla aslına bakarsanız madem biz de abd gibi her ülkeden adam alıyoruz. Hatta her ülke dediğim, karısını kızını orada burada bırakıp kaçıp buradaki kadınlarımıza sulanan milletin insanlarını ülkemize alıyoruz ve yapacak bir şey yok diyoruz; T.C. Vatandaşlarına silah değil, tankla gezmek bile suç olmamalı.
    yemin ederim içimdeki duyguları ancak bu kadar iyi ifade edilebilirdi ben bile daha iyi anlatamazdım.
  • 01-08-2022, 13:34:14
    #7
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    bıçak taşımakta bibar gazı taşımakta suç hocam
  • 01-08-2022, 13:34:26
    #8
    Bende suç diye düşünüyorum.
  • 01-08-2022, 13:37:57
    #9
    Bicak zaten tasimayin bi anlik ofkeyle insan pisman olabilir.