Bildiğiniz gibi toplu halde dolaşan yabancı uyruklu insanlar çevremizdeyken ve haberleri biraz olsun takip edince insan kendini güvende hissetmiyor.

Savunma amaçlı küçük bıçak veya biber gazı taşımanın bir cezası var mıdır? Bıçağın kesici tarafının orta parmaktan kısa olursa taşınabileceği gerçek mi? Bilen biri aydınlatırsa çok sevinirim.