• 28-07-2022, 23:22:08
    #1
    Merhabalar

    Birevim'den araç almıştım daha önce ve şimdi Birevim'e sattım aracı. Aracı 235.000 TL sayarak aldılar ve 425.000 TL'lik araca girdim. Aracı 4 ay sonra teslim edecekler.

    Sormak istediğim, 4 ay sonra araç fiyatları sizce ne olur?

    -ÖTV indirimi yapılır mı?, Yapılırsa sizce ne zaman yapılır?
    -Arac piyasası daha fazla zamlanir mi? Ya da düşer mi?

    Uzman olan galerici veya piyasayı sıkı takip eden arkadasların deneyim ve bilgilerinden istifade etmek isterim.

    Saygılarımla.
  • 28-07-2022, 23:23:33
    #2
    Bir ekonomist değilim ancak fiyatının artacağının garantisini verebilirim
    • Konfor
    • LION
    • cleiner
    Konfor, cleiner ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 28-07-2022, 23:24:46
    #3
    Ötv indirimi olacağını sanmıyorum ayrıca 1 ay içersinde %6 ile %12 arasında zam bekliyorum. 1.5 aydır fiyatlarda güncelleme olmadı ama dolar tekrar yükseldi. Alan alır almayan yaya kalır
    • Konfor
    Konfor bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-07-2022, 23:25:27
    #4
    gözlerimdeki ışıltıyı görerek karar verebiliriniz
  • 28-07-2022, 23:25:31
    #5
    ,Ne zaman fiyatlar düşmüş şimdi düşşün...
  • 28-07-2022, 23:25:54
    #6
    Piyasada sert bir düşüş olacağın kanaatindeyim. (YT değildir.)
  • 28-07-2022, 23:26:02
    #7
    hocam konuşulan şu ki ÖTV indirimi Sonrası araç fiyatları eski haline geri dönecek ne zaman yaparlar bilmiyorum ama yapacaklar gibi duruyor
  • 28-07-2022, 23:27:38
    #8
    YuzarifD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konuşulan şu ki ÖTV indirimi Sonrası araç fiyatları eski haline geri dönecek ne zaman yaparlar bilmiyorum ama yapacaklar gibi duruyor
    Hocam chp iktidar olursak diyor. Chp nin iktidar olma şansı yok yani boş vaat.
    • Konfor
    • Noktech
    • beachturk
    Konfor, Noktech ve beachturk bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 28-07-2022, 23:28:59
    #9
    Ben ötv indirimine imkansız gözüyle bakıyorum da beklentiye giren bayağı kişi de var.
    Devletin çok ciddi bir gelir kalemi ötv gelirleri, mevcut durumda hele ki TOGG'dan önce böyle bir şeye ihtimal vermiyorum