Merhabalar
Birevim'den araç almıştım daha önce ve şimdi Birevim'e sattım aracı. Aracı 235.000 TL sayarak aldılar ve 425.000 TL'lik araca girdim. Aracı 4 ay sonra teslim edecekler.
Sormak istediğim, 4 ay sonra araç fiyatları sizce ne olur?
-ÖTV indirimi yapılır mı?, Yapılırsa sizce ne zaman yapılır?
-Arac piyasası daha fazla zamlanir mi? Ya da düşer mi?
Uzman olan galerici veya piyasayı sıkı takip eden arkadasların deneyim ve bilgilerinden istifade etmek isterim.
Saygılarımla.