• 28-07-2022, 00:09:06
    #1
    Özel ünide okuyorum bölümüm için en uygun okul oydu ve ismi iyi olduğu için bu sene 20k olan ücreti 35k yaptılar başta 22 temmuza kadar 28bin yaptılar ve 7.5k peşin istediler ben o parayı denkleştirirken 22sinin akşamı 8 gibi kredi kartı limitim yükseldi bari ordan ödiyeyim dedim girdim siteye ve bir baktım 35 bin olmuş ücret ayın 22 si daha bitmemişti ama sanırım mesai saatleri bitince güncellediler ben 00.00a kadar devam edeceğini düşündüm mail attım okula eski fiyattan yardımcı olun ödeyemiyorum diye yok dedi yardımcı olamayız şimdi yatay geçiş yaparak 23k senelik olan okula geçebilirim ama dediğim gibi bölümüm için en uygun okul bu hiç geçmekte istemiyorum son bir yüz yüze görüşeceğim okulla olmazsa bu sene dondurmayı düşünüyorum sizce ne yapmalyım
  • 28-07-2022, 00:12:58
    #2
    Bence çok saçma mesai bitimi değil önemli olan gün bitimi benim bildiğim kadarıyla yani gün bitmeden 00:00 ı geçmeden başvuru yaparsın sabah görevli arkadaşlar onaylar ve siz 22 temmuz olarak işleme alınırsınız yani mesai bitti hadi girişleri kapatalım muhabbeti bence çok saçma ayrıca yüz yüze konuşman bir şeyi değiştirmez tahminimce çünkü işin ucunda para var ama yine de istersen şansını dene hayırlı forumlar