Bence çok saçma mesai bitimi değil önemli olan gün bitimi benim bildiğim kadarıyla yani gün bitmeden 00:00 ı geçmeden başvuru yaparsın sabah görevli arkadaşlar onaylar ve siz 22 temmuz olarak işleme alınırsınız yani mesai bitti hadi girişleri kapatalım muhabbeti bence çok saçma ayrıca yüz yüze konuşman bir şeyi değiştirmez tahminimce çünkü işin ucunda para var ama yine de istersen şansını dene hayırlı forumlar