Merhaba R10, öylesine aynı siteyi yapmak istemiştim ve sonuç iyi gibi görünüyor, tamamen keyfi olarak tasarladım satmak ve vermek gibi bir düşüncem yok, sizce nasıl görünüyor?
Siteye Bak
Sadece PC görünümü için tasarladım mobil için ayarlanmadı.
Elementor ile tasarladığım Lastik *ark şablonu
4
●198
- 27-07-2022, 23:53:36masa üstünde tamam ama mobil de sorun çok dostum biraz daha uğraşman gerekecek sonra tamamdır.
- 27-07-2022, 23:54:08Hocam edit yapıp ekledim sadece masaüstü için tasarladım boş vaktim olduğu içinTycondrious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2022, 23:54:49sorun yok güzel ama mobilini de yaparsan boş vakitlerinde daha kusursuz olur eline sağlık