• 27-07-2022, 23:51:46
    #1
    Merhaba R10, öylesine aynı siteyi yapmak istemiştim ve sonuç iyi gibi görünüyor, tamamen keyfi olarak tasarladım satmak ve vermek gibi bir düşüncem yok, sizce nasıl görünüyor?

    Siteye Bak

    Sadece PC görünümü için tasarladım mobil için ayarlanmadı.
  • 27-07-2022, 23:53:36
    #2
    masa üstünde tamam ama mobil de sorun çok dostum biraz daha uğraşman gerekecek sonra tamamdır.
  • 27-07-2022, 23:54:08
    #3
    Tycondrious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masa üstünde tamam ama mobil de sorun çok dostum biraz daha uğraşman gerekecek sonra tamamdır.
    Hocam edit yapıp ekledim sadece masaüstü için tasarladım boş vaktim olduğu için
  • 27-07-2022, 23:54:35
    #4
    Masaüstü için güzel tasarım olmuş.
  • 27-07-2022, 23:54:49
    #5
    sorun yok güzel ama mobilini de yaparsan boş vakitlerinde daha kusursuz olur eline sağlık