Merhaba R10, öylesine aynı siteyi yapmak istemiştim ve sonuç iyi gibi görünüyor, tamamen keyfi olarak tasarladım satmak ve vermek gibi bir düşüncem yok, sizce nasıl görünüyor?

Siteye Bak

Sadece PC görünümü için tasarladım mobil için ayarlanmadı.