• 26-07-2022, 19:53:19
    #1
    Herkese merhaba,

    isim@siteadi.com mail adresini yandex üzerinden zamanında kullanılıyordu hala devam ediyor mu ve yeni sistemde nasıl yapılıyor? Ayrıca alternatif başka var mı?

    Amacım, mailleri smtp port falan uğraşıp telefonun e-postaya tanımlamak yerine mobil uygulamasını indirip direk giriş yapıp oradan kullanabilmek

    herkese şimdiden teşekkür ederim
  • 26-07-2022, 19:53:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ücretli oldu Yandex 360
  • 26-07-2022, 19:54:26
    #3
    takip
  • 26-07-2022, 19:55:47
    #4
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Bilgisayarınızda herhangi bi mail uygulaması kurup ayarları yaptıktan sonra kullanabilirsiniz. yandex mamdex gerek yok varsada. Mozilla Thunderbird olabilir mesela. Mac'de veya windowsta mail uygulamalarına da tanımlanabiliyor zaten. Ek uygulamayada gerek yok aslında.

    Mobilde'de PC'de de 1 kere tanımlıyorsunuz sonuçta ne gerek var ki...
  • 26-07-2022, 19:58:49
    #5
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarınızda herhangi bi mail uygulaması kurup ayarları yaptıktan sonra kullanabilirsiniz. yandex mamdex gerek yok varsada. Mozilla Thunderbird olabilir mesela. Mac'de veya windowsta mail uygulamalarına da tanımlanabiliyor zaten. Ek uygulamayada gerek yok aslında.

    Mobilde'de PC'de de 1 kere tanımlıyorsunuz sonuçta ne gerek var ki...
    mobilde lazım bana akabinde birisine site kurduğumda mail adresini oluşturduğumda telefondan yönetmek istiyor gmail gibi o yüzden bir kolaylık arıyorum
  • 26-07-2022, 19:59:11
    #6
    Ataber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli oldu Yandex 360
    ciğerim alev aldı
  • 26-07-2022, 20:01:10
    #7
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarınızda herhangi bi mail uygulaması kurup ayarları yaptıktan sonra kullanabilirsiniz. yandex mamdex gerek yok varsada. Mozilla Thunderbird olabilir mesela. Mac'de veya windowsta mail uygulamalarına da tanımlanabiliyor zaten. Ek uygulamayada gerek yok aslında.

    Mobilde'de PC'de de 1 kere tanımlıyorsunuz sonuçta ne gerek var ki...
    Hocam nasıl yapılıyor tam olarak?
  • 26-07-2022, 20:01:55
    #8
    Dijital Çözümler
    @BrkCn;
  • 26-07-2022, 20:02:37
    #9
    Aynen Demo veriyor sonra ücretliye gecmeni istiyor Gmx vardı oda paralı olmus