Bilgisayarınızda herhangi bi mail uygulaması kurup ayarları yaptıktan sonra kullanabilirsiniz. yandex mamdex gerek yok varsada. Mozilla Thunderbird olabilir mesela. Mac'de veya windowsta mail uygulamalarına da tanımlanabiliyor zaten. Ek uygulamayada gerek yok aslında.
Mobilde'de PC'de de 1 kere tanımlıyorsunuz sonuçta ne gerek var ki...
mobilde lazım bana akabinde birisine site kurduğumda mail adresini oluşturduğumda telefondan yönetmek istiyor gmail gibi o yüzden bir kolaylık arıyorum