• 25-07-2022, 22:28:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne beni aradılar, ne de ben onları aradım. bir an alıcı müşteri olduğumdan şüphelendim, insanı şizofren yapar bu berbat türk kargo firmaları. şaka gibi gerçekten, kafalarına göre böyle bir açıklama düşmüşler takip ekranına;


    suç bunlarda değil bu rezil firmalarla çalışan sözde büyük mağazalarda.
  • 25-07-2022, 22:29:52
    #2
    Kargocu yorulmasın
  • 25-07-2022, 22:30:17
    #3
    Hocam Aras Kargo ile bir bağım yok ama şube adı belirtin bence ben Gölcük şubesiyle günde 5-6 kargo yolluyordum bir kere sıkıntı yaşamadım siparişleri en geç 3 güne götürüyorlardı o da Kocaeli'den Gümüşhane'ye falandı
  • 25-07-2022, 22:32:47
    #4
    Yetiştiremedikleri kargoyu öyle yazıyor ertesi gün tekrar dağıtıma çıkarıyorlar hocam
    Muhtemelen yetişmedi deseler puanları vs düşecek.
  • 25-07-2022, 22:33:08
    #5
    Hepsiburada'dan bir salon bitkisi aldım ayın 23'ünde kargoya verildi Aras kargo. Hala hiçbir hareket yok. umarım ölü bir çiçek sahibi olmam.

  • 25-07-2022, 22:37:16
    #6
    Ben bütün pazaryerlerini aradım. Aras kargo ile olan ürünleri bana göstermiyor yada aras kargoyu seçtirtmiyor. Kafam o kadar rahatki anlatamam.
  • 25-07-2022, 22:38:42
    #7
    enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada'dan bir salon bitkisi aldım ayın 23'ünde kargoya verildi Aras kargo. Hala hiçbir hareket yok. umarım ölü bir çiçek sahibi olmam.

    Yok hocam içiniz rahat olsun aktarma geçiş noktalarında suluyorlardır 😌
  • 25-07-2022, 22:38:49
    #8
  • 25-07-2022, 22:40:32
    #9
    mobil şube ise olabilir hocam bu olay